Konzole
Jedna z mála věcí, které na našem webu chyběly, byly do této chvíle příkazy do konzole. Teď je vše napraveno a konzolové příkazy tady máte v plné kráse. Ve hře je zadávejte do konzole která se spouští pomocí klávesy ~ a ta se běžně nachází nad tlačítkem TAB. Znaky <> se do konzole nepíší a slouží zde jen pro přehlednost.
Příkazy administrátora serveru
admin.start - příkaz vám dává admin práva
ban.clear - odbanuje zvoleného hráče
ban.clearall - ruší všechny bany
ban.list -zobrazí všechny zabanované hráče
cln.list - zobrazí výpis všech klientů na serveru ( ID klienta, jméno a IP adresu)
Příkazy debug modu
dbg.ping - zobrazí váš reálný ping na serveru
dbg.pingclns - stejné jako u předchozího příkazu jen zobraí ping všech hráčů
dbg.showfps - zobrazí vaše aktuální FPS
Příkazy pro práci s mapami
list.mapset -zobrazí aktuální anstavení mapy
list.srvset -zobrazí aktuální nastavení serveru
mrot.changemap - změní aktuální mapu a mod na požadovanou mapu a mod (pokud nesjte administrátor serveru vyvolá příkaz hlasování)
mrot.listavailable - zobrazuje seznam map dostupných na serveru
mrot.next - mění mapu na další v pořadí (pokud je na serveru nastavena jen jedna mapa proběhne restart této mapy)
mrot.restartmap - Restartuje aktuální mapu
mrot.restartround - restartuje kolo (restart mapy bez znovunačítání mapy)
mut.list - zobrazí výpis aktivních mutátorů (čas náletu, černá obrazovka spectatora ...)
Nastavení ovládání, efektů a kvality grafického zobrazení
opt.ctrl.mousesens <0-100> - mění citlivost myši na požadovanou hodnotu
opt.gen.aimswitch <0-1> - přepínač míření - hodnota 0 znamená, že musíte pro míření stále držet pravé tl. myši, hodnota 1 znamená, že pro míření stačí tlačítko jednou zmáčknout a pro vypnutí míření jej zmáčknout znovu
opt.gen.crosshaircolor <0-4> - nastavuzje barvu zaměřovače (0=bílá, 1=žlutá, 2=zelená, 3=červená, 4=modrá)
opt.gen.explwhistle <0-1> - zapíná nebo vypíná pískaní v uších
opt.gen.gore <0-1> - zapíná nebo vypíná efekty krve
opt.gen.mpcnskills <0-2> - zobrazuje zprávy o zabití na monitor (0=všechny zabití, 1=vaše zabití, 2=Nic)
opt.gen.mphudchat <0-1> - zobrazování chatu na display
opt.gen.mphudcheating <0-1> -zobrazuje zprávy o cheaterech
opt.gen.mphudjoin <0-1> -zobrazování systémových hlášek na obzarovce (připojení do hry, změna strany, ukradení vlajky ... )
opt.gen.mphudpickups <0-1> - zobrazuje zprávy o sebrání předmětu
opt.gfx.characterdetails <0-1.0> - kvalita textur lidí(default=0.8)
opt.gfx.effects <0-1.0> - nastavuje kvalitu grafických detailů(default=0.8)
opt.gfx.flyshells <0-1.0> - nastavuje počet zobrazených vystřílených nábojnic(default=0.8)
opt.gfx.gamma <0-1.0> - nastavuje světlost obrazu (default=0.5)
opt.gfx.ragdoll <0-3> - nastavuje fyziku objektů (0=no rag doll, 1=minimum rag doll, 2=average rag doll, 3=maximum rag doll)
opt.gfx.shotlight <0-1> - zapíná světelný efekt sřelby
opt.gfx.texcharactershigh <0-1> - zapíná vysoké detaily textur obličeje
opt.gfx.texequipmenthigh <0-1> - zapíná yvsoké detaily textur vybavení
opt.gfx.texlightmapshigh <0-1> - zapíná stíny
opt.gfx.texmachineshigh <0-1> - vysoké detaily textur vozidel
opt.gfx.texscenehigh <0-1> - vysoké rozlišení tesxtur prostředí
opt.gfx.texweaponshigh <0-1> - vysoké rozlišení textur zbraní
Tresty hráčům (bez admin práv zahájí hlasování)
pl.ban - zabanuje hráče
pl.kick - vykopne hráče
pl.list -zobrazí ID a hodnost hráčů
Nastavení serveru (pouze pro administrátory)
srv.adminpassword -mění heslo administrátora
srv.autobalance <0-5> nastavuje vyrovnávání týmů(0=vypnuto, 2-5 maximální rozdíl mezi týmy)
srv.banteamkill - nastavuje ban za teamkill
srv.blindspectator <0-1> - nastavuje balckdeath (černá obrazovka po smrti a za spectatora)
srv.chatdead <0-1> - zakazuje či povoluje chat mezi spectatory (a mrtvými hráči) a živýmii hráči
srv.chatspectator <0-1> - zobrazování chatu spectatorů každému hráči
srv.cpufriendly <0-1> - jen pro vyhrazené servery - nastavuje FPS limit pro snižování zátěže procesoru serveru
srv.hbautoupdate <0-1> - vypne nebo zapne update HradBy
srv.hbuploadlimit <2-64> - limit stahování hradby v kB/sec (default=8)
srv.hradba -zobrazí status hradby
srv.ip - zobrazí IP adresu serveru
srv.kickhighping -nastaví PING limit pro vykopnutí
srv.kickidle - nastavení času pro vykopnutí za neaktivitu (0=vypnuto, 3-15 max. čas)
srv.kickteamkill - nastavuje počet teamkillů potřebných pro vykopnutí (default=3)
srv.maxclns - nastaví amx. počet hráčů na serveru
srv.msgofday - změní uvítací zprávu
srv.mwplimit <1-99> - nastavuje limit pevných kulometů (default=6)
srv.name - zobrazí jméno serveru
srv.password - změna hesla pro připjení na server
srv.respinvulner - nastaví nesmrtelnost pe respawnu (minimum=3, maximum=10, default=3)
srv.rpg - zobrazí status RPG (postupné otevírání tříd)
srv.rpg.filename - zobrazí jméno pro ukládání souboru s RPG statistikami (default is \CFG\default.rpg)
srv.vietnammode <0-1> - zapíná Vietnam mod
srv.voting.banplayer <0-1> - zapíná BANvote
srv.voting.changemap <0-1> -Zapíná MAPvote
srv.voting.clninterval - interval mezi jednotlivými hlasováními
srv.voting.kickplayer <0-1> - zapíná KICKvote
srv.voting.nextmap <0-1> - zapíná nebo vypíná hlasování o přechodu na další mapu
srv.voting.restartmap <0-1> - zapíná RESTARTvote
user.chattoconsole <0-1> -zapíná zapisování chatu do konzole
user.suicide - spáchat sebevraždu :D
CTF příkazy
ctf.endrule.time - nastaví ukončovací čas mapy(0=time end rule disabled)
ctf.endrule.teamscore - zapíná ukončovací počet vlajek(0=score end rule disabled)
ctf.droppedflaglimit - definuje čas pro navrácení vlajky
ctf.respawn.objects - definuje respawn time objektůl (0=disabled respawn)
ctf.respawn.vehicles - definuje respaen vozidel (0=disabled respawn)
DM příkazy
dm.endrule.score - definuje počet fragů ukončující hru (0=score end rule disabled)
dm.endrule.time - definuje délku kola (0=time end rule disabled)
dm.respawn.objects - respawn time objektů (0=disabled respawn)
dm.respawn.vehicles - respawn time vozidel(0=disabled respawn)
TDM příkazy
tdm.endrule.time -Define the length of time this round will last (0=time end rule disabled)
tdm.endrule.teamscore - definuje počet fragů potřebný pro vítězství týmu (0=score end rule disabled)
tdm.respawn.objects - respawn time objektů (0=disabled respawn)
tdm.respawn.vehicles - respawn time vozidel(0=disabled respawn)
ASSAULT příkazy
assault.endrule.time - nastavuje ukončovací čas hry
assault.endrule.teamscore - definuje skore potřebné pro vítězství týmu
assault.reinforcement - respaen time osob (Fast respawn, 10s, 30s, 1 minute, Team respawn)
assault.round.time - definuje čas kola.
assault.respawn.objects - respawn time objektů
assault.respawn.vehicles - respawn time vozidle
COOP příkazy
coop.endrule.time - ukončovací čas kola
coop.reinforcement - respawn time osob
coop.difficulty <0-2> - obtížnost
© 2005 - 2011